Tuesday 11 September 2012

all about you !


bie , aku bnyak buat salah dkt kau kan ? aku mintak maaf sangat-2 . arituh bukan aku sengaja tak pergi dekat kau , tp aku kena balik takut ayh aku marah . bila aku balik je pintu rumah dah kunci , aku patah balik tengok kau dah takda . nak mesej kau suruh patah balik tak boleh sbb battery phone dh tkda . aku takut time tu aku sorang-2 nasib ade LENG duduk kat taman dpn rumah aku . aku nak pinjam phone dia mesej kau tp phone dia pun tkda battery jugak . kalau kau tak percaya , kau tanya lah LENG . last-2 , aku nekad lps ni ape nk jd kat aku jd laa . ayh buka pintu , marah-2 aku . aku pekak kan telinga masuk bilik terus cas hp . on hp -> baca mesej kau -> kau mintak putus :'( ya allah , terus aku menangis ..
bie , sumpah malam memang malam paling sedih yg pernah aku lalui :( masa kau cakap nk PUTUS , aku terus give up . tak sangka kau boleh cakap mcm tu ! dah lah tengah  ade bnyak problem lepas tu kau nak tinggal kan aku . rasa mcm nak bunuh diri pun ad tp aku still ad otak , still ingat ALLAH . aku tanya kau knp nak putus ? kau ckp TERPAKSA , start couple ngan aku mcm mcm dugaan kau dpt . ape semua ni bie ? kita dh janji kan WALAU APA PUN JADI KITA TETAP BERSAMA .. aku dah pujuk , merayu dgn kau tp kau tetap dengan keputusan kau . sumpah aku ckp , aku tak pernah sayang lelaki mcm aku sayang kau .. selalu nya klau lelaki tu mintak putus dgn aku , aku dh tak merayu mcm aku buat kat kau semalam . mcm mcm aku fikir time kau ckp mcm tu . aku dh tak tau nk pujuk kau mcm mane lg , aku dh give up -> redha -> menangis puas-2 :'( 

lepas tu kau call , first aku tk nk jwb sbb aku tk nk kau tau yg aku tngah nangis . tp aku jwb jugak sbb aku sayang kat kau n berharap sngat ap yg kau ckp td tu tak betul -.- aku jawab n then kau ckp td tu kau gurau je . bapakk ahh , nak je aku ckp 'TAK LAWAK LA BANCAI ' kalau lah kau ad dekat dgn aku time tu , nak je aku sepak-2 kau (sepak manje-2 je) serius , allah je tau perasaan aku mcm mne time tuh . happy +++ 

bie ! tolong lah jangan buat aku mcm tu lagi , aku sayang kau dohhh .. sayang kau sangat sangat ! eykazuan <3 <3 

No comments:

Post a Comment